Montag, 2. September 2013

Suriye isyancılar içinde zehirli gaz, nasıl?

 Ne yazık ki, Türk konuşamıyor. Bu nedenle, sadece Google çeviri, üzgünüm.
Ben bildirdin gibi, Suriye'de zehirli gaz kullanımının gerçek başlatıcı için Amerika Birleşik Devletleri düşünüyorum. Destek sağlamak için Suriye'de herhangi bir gruba, mükemmel bir seçenek vardır. Türkiye. ABD'nin NATO diktatörlüğe bir köle olarak, ABD terör kaçmak için çok az fırsat var. ABD için, uluslararası hukuk, uluslararası hukukun birçok ihlalleri göstermek yabancı bir kelimedir. ABD kendi çıkarları için Türk topraklarına istismar gibi sıra Türkiye bile aranmaz. Türkiye'nin, zehirli gaz veya diğer silahlardan Suriye isyancılar sağlamak için bir esinti var. Konvansiyonel silahlar ile, Amerika Birleşik Devletleri geri tutar. Tek bir nedeni. Onlar geldiği yerin Suriye Asiler, modern silahlar alacağı zaman çok hızlı bir şekilde tespit olacaktır. Aksi takdirde böyle bir zehirli gaz bombası teslim olarak tek bir eylem vardır. Adım Assat bir zehirli gaz saldırısı almış olur, bu benzersiz saldırı kalmış olmaz. Assat ABD müdahale olacağını biliyorum. Bir saldırı veya 100, sonuç aynı olurdu çünkü, kaybedecek bir şeyi yoktu. Neden sonra tekrar tutmak gerekir? Ben bir çelişki unausräumbaren olarak görüyorum. Belirli bir ölçek provokasyon de farklıdır. Hatta ABD'de suç dünyasının içinde isyancılara tedarik büyük kota zehirli gaz zordur, ya da o acımasız olur. Bu bir ABD kontrollü provokasyondur, hatta ABD BM flouts ve Suriye üzerinde bir baskın zorunlu değil karar verdi beiweißt. Dünya Terörist ABD onları flouts neden hepimiz bu kurumların gerekiyor? Tabii ki, İngiltere ve Fransa hazır altındadır. Avrupa için bir utanç! AB ayrıca sensually henüz Nobel Barış Ödülü aldı. Nobel Ödülü Komisyonu uygulama ödüllendirme olarak, tabii ki cinayet ve yağma için bir teşviktir....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen